Cercar en aquest blog

diumenge, 27 de desembre del 2009

Síntesi. GITIC

Faig una mirada enrrere, cap el principi de curs, i veig un noi perdut davant de l'ordinador sense recursos per a dur a terme les tasques que em demanaven. Un noi que pràcticament no havia utilitzat gairabé mai l'ordinador i que tenia moltes dificultats per fer coses que altres les realitzaven gairabé sense esforç.
Torno la mirada al present i encara que sempre es podrà millorar la feina trovo que he aprés moltes tècniques informàtiques que de ben segur les farè servir al llarg de la meva vida. He perdut aquell respecte que tenia al ordinador i em veig més espavilat per a trovar solucions que abans veia imposible de trovar.
El fet de fer servir eines de treball com: el PowerPoint, Word, BLoc, googledocs... etc m'han ajudat, no només per poder seguir aquesta assignatura, sinó que he pogut aplicar els coneixements adquirits en d'altres.
Sense cap dubte el bloc és el que més he fet servir i el que més m'ha ajudat en el meu treball. Un avantatge que he vist a l'hora de fer-lo servir és el fet que he millorat molt en l'escriptura (faltes d'ortografia...).
També ens ha ajudat molt (ho dic en general ja que és un fet lògic)poder comunicar-nos per la xarxa de diferents maneres (facebook, messenger, googledoc, hotmail...)Sincerament al principi no tenia ni idea de com poder enviar un arxiu a un company des del meu ordinador i en canvi ara ho veig com a cosa més normal de mòn.

Un dels dos exercicis que havíem de proposar per a la evaluació és el de la WebQuest. He escollit aquesta activitat perquè penso que és interesant l'objectiu d'aquesta i perquè quan vaig veure de que tractava la vaig trovar atractiva per a fer amb la classe. Una manera diferent de treballar.
L'altre que he escollit és la reflexió sobre un anunci televisiu. ´L'objectiu de selecconar aquesta va ser voler donar a conèixer, i fer d'alguna manera una denúncia,a la societat masclista en la que vivim. És totalment intolerable que avui dia hagin anuncis d'aquest tipus.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada