Tot just començar la classe vam haver de fer una petita enquesta que ens van repartir. El contingut d'aquesta era: "motius pels quals hem escollit Blanquerna". S'ha de dir que com qualsevol enquesta era totalment anònima.
En acabar vam continuar amb el tema d'actualitat educativa. Aquesta vegada havien d'exposar tres companys alguna notícia interessant que hagués sortit durant la setmana.
La primera notícia parlava de la incorporació d'ordinadors portàtils a les escoles, la segona de la prova de revàlida que volen fer al final de quart d'ESO i l'última notícia parlava de les patrulles anti-campana.
Tot seguit, el nostre company Albert, va fer una posada en comú sobre una revista educativa. Aquesta revista es titula "Escuela". El contingut d'aquesta revista, entre altres temes, tenia aricles d'opinió, notícies d'àmbit estatal, notícies autonòmiques, temes relacionats amb les TIC, reportatges, entrevistes...
Poc després, ens van repartir unes fotocòpies d'un article que parlava de l'era cristiana d'una forma una mica còmica.
Per acabar vam fer una petita activitat que consistia en explicar quina era l'assignatura que més ens agradava de l'escola.
Reflexió
Va sorgir un petit debat sobre el tema de les patrulles anti-sistema. Penso que és una mesura interessant el fet que tothom es preocupi de l'escolarització dels menors, i no només els mestres. En matèria de menors tots estem implicats i hem de col·laborar conjuntament per millorar el sistema.
Personalment trovo que els nens que deixan d'anar a l'escola han de poder recuperar les classes o millor dit els han d'obligar a recuperar-les. Les escoles haurien de tenir un servei per a aquestes situacions com per exemple tenir professors de guardia.No serveix de res expulsar als nens de l'escola, el càstig ha de ser pedagògic.
RECURSOS DIDÀCTICS. Elabora una Webquest amb Zunal.
-
Zunal és una eina per crear Webquest de manera online.
Per a la utilització d’aquest primer de tot s’ha de crear una conta. Un cop
creada i per començar un...
Fa 12 anys
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada