Cercar en aquest blog

diumenge, 25 d’octubre del 2009

seminari dia 6

Abans de començar la classe ens vam juntar per fer-nos una foto de grup, encara no he vist la foto peró segur que em sortit guapíssims.
Tot seguit vam fer l'entrega dels treballs de "Va de mestres" i la posterior posada en comú. Ho vam fer un per un per un i vam haver d'explicar , una mica per sobre, els motius pels qual vam decidir ser mestres.
Tot seguit vaig comentar els continguts d'una revista que es diu "Perspectiva escolar". Entre altres temes explicaven els tipus de educacions que hi poden haver com: L'escola als hospitals, els educadors al carrer...
Vam fer un petit incís per llegir un article de Jaume Cela i el vam comentar al acabar. La veritat que el primer cop que me'l vaig llegir no el vaig entendre massa, menys mal que després amb l'ajuda de tots em va quedar molt més clar.
Per acabar vam fer una posada en comú sobre un professor de primaria que recordéssim.

Reflexió

Penso que aquesta sessió ens ha servit per a sensibilitzar-nos sobre un tema molt important i que de vegades el deixem de banda, com és el tema de l'educació de la gent gran. Hi han moltes persones, que pel que sigui, en el seu moment no van poder estudiar i que haurien de tenir la possibilitat de poder fer-ho fer mitjançant programes d'ajuda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada